Saturday, February 03, 2007

si third


lokasyon: tindahan sa pisbol/tambayan sa kadaghanan sama sa nagsulat.

mao ni si Third, ang tres-anyos nga anak sakong miga sa talisay nga wa nako nahimamat sukad atong bag-ong tuig kay nag-cold war man mi sa iyang mommeh. ang rason, nagpagahiay ra mi sa o!

ako ning gikuha ning hulagwaya ganiha samtang niagi ning bataa sa akong tungod, aw, kay ako diay'ng gitawag. gimingaw na tawn ko ani niya og tayming man sad nga gida sya sa iyang inahan dapit sa diin ko nagtambay, palabay sa oras. so mao to ako syang gihulagwayan.

maninumdum ko nga katong New Year, didto man ko natug sa ilaha, nga paghuman namo og kaon nanghugas kos akong plato (ang-ang, di bya ni amoa, magbinut-an sad kaha ta) unya nahibung nalang ko nganong niduol ni sya sa akong luyo ug niingun: "teh, kita imong lubot," ug dayun saka sa akong pajama. pramis, wa gyud nako nabati nga nakita na diay akong mao to sya. cute noh? dili akong lubot uy, ang gibuhat ni third ba. :)

No comments: