Sunday, November 12, 2006

my Chirstmas wishlist

1. headphones (the bigger the better)
2. a gray jacket (Giordano lang gud)
3. a Kelly Clarkson CD (orig if pwede)
4. a sling bag/belt bag (kana uso ron, dunno how it's called eh)
5. a blue bonnet (im planning to rob a bank puhon)
6. a DVD/VCD copy of Great Expectations and/Mulan
7. a whole body massage gift certificate (hair spa is also accepted)
8. a throw pillow--pikachu or winnie \ako himuon unlan :)
9. Harry Potter books or VCDs/DVDs (im starting to have my own collection basin ganahan mo mojoin)
10. puto bongbong/bombong? ay basta, kana sikat sa Manila, that they put in a bamboo thing...murag lami na sya.
11. a huge back pack (that can accomodate me--i want to travel around the world next year)
12. a DVD player with monitor (barato ra na sa mga Taiwanese store)
13. a blue belt
14. a pair of Oakley shades
15. a tennis/badminton racket (tennis preferred)
16. a guitar
17. a home theater
18. Artwork shirts (blue/white)
19. a pair of white sneakers
20. Jay Hernandez (or Joshua Jackson)

i really wish!!!

4 comments:

jute said...

LOLz. Oakley? Saonz. I have Mulan ma'am...the special edition something na naay pakapin stationary and stickers. :) Pero di nako ihatag. Hahahah. Mam, Chronicles of Narnia nalang. I have the complete set nya wa pa nako nabasa. XD Ang Kelly Clarkson...kato nalang imo ako ihatag nimo. XD Mam, unsa man nang bonnet? Mg-tennis ka mam? Ka-game ta! Nahan sd ko mg-sports oi para mohimsog ug mobaskog ako lawas.

vatski said...

naman koy mulan mam, naa lang sa pc, but i like the hard copy for keeps ba. nice gud ang movie, d ba? macrazy kos iyang mga alalay. hehe! di man sad na ako ang kelly mam (makadungog unta ang tag-iya nya ihatag nalang na sa?). cge mam, magtennis ta, ayaw na pag-eskwela ky cge lang kag exam dah bsag wa. unsa naman lang imo ihatag abir? painting nalang mam, kanang framed na kay ako ibandera sa amoa. tenks mam ;)

wengkat said...

murag ang ako ma-afford ani dear puto bombbong ra jud. sagdii lang larga kos Manila puhon palitan tika. hehehehe

vatski said...

mas mahal nuon na dear ky thousands kaha ang plete sa eroplano! ambi nalang na imo i-plete beh ako ipalit gifts sa mga pobreng kids :D